آخرین آپدیت:

دانلود بازی رایگان و قانونی از اپیک گیمز + آموزش تصویری

نحوه دانلود بازی رایگان از اپیک گیمز

حتما تا کنون نام اپیک گیمز به گوشتان خورده، فروشگاه بازی نو ظهوری که این روز ها سر و صدای زیادی به پا کرده است. در واقع در ابتدا که نام این فروشگاه را شنیدم با خود گفتم که چرا باید با وجود Store های بزرگی مثل استیم، یک فروشگاه تازه ساز خودش را در حد رقابت با این غول های صنعت بازی ببینه ؟! جواب این سوال بسیار سادست. ایجاد مزیت رقابتی. اپیک گیمز از زمان تاسیس تا کنون سعی کرده تا به روش های مختلف نظر کاربران را به فروشگاه خود جذب کند. یکی از این روش ها ارائه برخی بازی ها به صورت رایگان در مناسبت های مختلف است.

اوایل امسال بود که اپیک در حرکتی شوکه کننده اقدام به رایگان کردن بازی Grand Theft Auto V یا همان جی تی آی وی برای PC کرد. مدتی نگذشت که راکستار اعلام کرد به دلیل ورود حجم زیادی از کاربران جدید به سرور های این بای اختلالاتی رو در بازی شاهد خواهیم بود. از اون روز بود که نام اپیک به صورت گسترده تری در فضای مجازی پیچید. حال در آستانه سال میلادی جدید، این فروشگاه محبوب اعلام کرده که قصد دارد به مدت 15 روز ، 15 بازی رایگان را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا از تعطیلات خود لذت ببرند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه عضویت و آموزش دانلود بازی از اپیک گیمز صحبت کنیم.

آموزش ثبت نام در اپیک گیمز

  1. ابتدا وارد وبسایت اپیک گیمز به آدرس EpicGames.com شوید. (توجه داشته باشید با توجه به مسدود بودن آی پی ایران ، حتما از نرم افزار های تغییر آی پی استفاده کنید).
  2. در صفحه اصلی و منوی بالایی سایت بر روی Sign In کلیک کنید.
  3. در صفحه باز شده ، در بخش انتهای فرم بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید.
  4. در فرم باز شده ، فیلد اول کشور را روی آمریکا یا هر کشوری که میخواهید تنظیم کنید (کشور ایران در حال حاضر داخل لیست نیست) ، در فیلد بعدی نام و نام خانوادگی خودتون رو به انگلیسی وارد کنید ، در فیلد بعد نام نمایشی خود (اسمی که از شما داخل سایت نمایش داده میشه) رو انتخاب و سپس ایمیل و گذر واژه خودتون رو وارد کنید. در انتهای فرم دو گزینه وجود داره که گزینه اول موافقت شما با دریافت ایمیل از سوی اپیک گیمز و گزینه دوم موافقت شما با قوانین اپیک رو درخواست میکنه. تیک هر دو گزینه رو بزنید و بر روی Conform کلیک کنید.
  5. پس از ثبت اطلاعات ، سایت از شما می خواد که ثابت کنید ربات نیستید. برای این کار در صفحه باز شده باید تصویر درست (تصویری که در جهت مستقیم قرار دارد) رو انتخاب کنید.

سپس کد تاییدی به ایمیل وارد شده در مرحله 4 ارسال میشه که باید اون رو برای تایید حساب کاربریتون وارد کنید تا عضویتتون در وبسایت تکمیل بشه.

آموزش دانلود بازی از اپیک گیمز

پس از تایید ثبت نام برای دانلود بازی به صورت رایگان مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید :

  1. ابتدا وارد صفحه اصلی اپیک گیمز به آدرس EpicGames.com شوید. (توجه داشته باشید با توجه به مسدود بودن آی پی ایران ، حتما از نرم افزار های تغییر آی پی استفاده کنید).
  2. در صفحه اصلی به دنبال بخش Free Games در بین بازی ها بگردید و بر روی View More کلیک کنید.
  3. در صفحه باز شده بازی خود را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید.
  4. در صفحه بازی روی گزینه “Get” کلیک کنید و سپس در فرمی که باز می شود روی Place Order کلیک کنید تا سفارش شما ثبت شود.
  5. در نهایت پس از تایید سفارش ، در صفحه باز شده روی گزینه Download Epic Game Luncher کلیک کنید تا لانچر اپیک برای شما دانلود شود ؛ پس از نصب لانچر روی سیستم خود با مشخصات حساب کاربری که ساختید وارد شوید و بازی خودتون رو دانلود کنید و از تجربه اون لذت ببرید …

سعی کردیم تا در این مقاله به صورت ساده به “آموزش دانلود بازی از اپیک گیمز” بپردازیم و اینکه “چگونه از اپیک گیمز دانلود کنیم ؟” را شرح دهیم، با این حال اگر در طی مراحل ثبت نام و یا دانلود بازی به مشکلی برخوردید میتونید در اینستاگرام ما به آی دی @Bazipluscom مشکلتون رو در میان بگذارید.

021-9101-6578 BaziPlus PlusTV info [at] BaziPlus [dot] Com